אודות DCM יזמות וייעוץ עסקי

בדי.סי.אם יועצים עסקיים מומחים בענפים הבאים:

  • חברות סטארט אפ (כולל שלב גיבוש הרעיון, גיוס משקיעים, יציאה לשוק, שיווק המוצרים בארץ ובעולם    וביצוע אקזיט).
  • חברות היי טק (בתחומי הסייבר, אלקטרואופטיקה, דיגיטל ועוד).
  • מסחר ושירותים (אדריכלים,מעצבים, סוכנויות ביטוח, גני ילדים, משרדי תיווך, פיזיותרפיסטים ומטפלים שונים, חנויות ורשתות בכל התחומים)
  • משרדי עו"ד
  • נדל"ן (ניהול כללי ושיווק נכסים ופרויקטים)
  • תעשייה מסורתית (נגריות ,מפעלים ויצרני מוצרי מזון)
  • יבוא וייצוא (יבואנים ויצואנים של מותגים בכל התחומים)

במסגרת הייעוץ העסקי מתבצע אבחון של ההתנהלות העסקית של העסק ושבעקבותיו נבנית תוכנית פעולה שמטרתה לתת מענה לבעיות הבוערות ביותר של העסק/ארגון והעלאתו על פסים רווחיים במהירות המרבית.

במסלול הפיתוח העסקי נבחנות החלופות השונות הקיימות לפיתוח העסק/ארגון ולאחר שנבחרת החלופה הטובה ביותר עבורו מותוות תוכנית מתאימה שמלווה על ידי היועץ עד להשגת היעדים שנקבעו.

שיווק

החברה מתמחה בשיווק על כל סוגיו כולל הדיגיטלי והמסורתי (כן, הוא עדיין עובד ובגדול!).

הייעוץ והליווי שניתן בחברה בתחום השיווק  הדיגיטלי כולל את כל הערוצים הדיגיטלים ובהם אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש, אפליקציות במובייל, פרסום באינטרנט, דוא"ל וניוזלטרים, מדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם), וידאו (יוטיוב), קידום תוכן (טאבולה ואאוטבריין),  וכו'.

לחברה שיתופי פעולה הדוקים עם טובי בעלי המקצוע בישראל בתחום הדיגיטל כך שהם עומדים לרשות לקוחותיה לצורך בניית אתרים וקידומם, בניית חנויות מקוונות, בניית וניהול דפי פייסבוק ודפים ברשתות חברתיות ועסקיות נוספות כדוגמת לינקדאין, בניית ושליחת ניוזלטרים, יצור סרטוני יוטיוב, הקמה וניהול קמפיינים של תוכן שיווקי וכדומה.

התוכנית השיווקית שנבנית לכל עסק/ארגון נעשית בהתאם לתקציב שעומד לרשותו ובהתאם ליעדים שמוגדרים לו.

גם לרשות עסקים/ארגונים דלי תקציב עומדים ערוצי שיווק אפקטיביים רבים שאינם מצריכים השקעה כספית רבה כך שגם הם יכולים לבצע פעילות שיווקית עם תוצאות מצוינות.

התוצאה: כל לקוחות החברה מתחילים ליהנות מפירות תהליך הייעוץ העסקי והשיווקי כבר לאחר מספר פגישות בודדות.

בנוסף, לקוחות החברה עוברים סדנאות באומנות המכירה והסרת התנגדויות שמסייעות לשכלל את טכניקות המכירה של בעל/מנהל העסק/ארגון וצוותו כך שהלקוחות המגיעים לעסק/ארגון בעקבות הפעולות השיווקיות סוגרים עסקאות באחוזים גבוהים.