שירותי החברה

בדי.סי.אם יועצים עסקיים מומחים בענפים הבאים:

  • חברות סטארט אפ (כולל שלב גיבוש הרעיון, גיוס משקיעים, יציאה לשוק, שיווק המוצרים בארץ ובעולם    וביצוע אקזיט).
  • חברות היי טק (בתחומי הסייבר, אלקטרואופטיקה, דיגיטל ועוד).
  • מסחר ושירותים (אדריכלים,מעצבים, סוכנויות ביטוח, גני ילדים, משרדי תיווך, פיזיותרפיסטים ומטפלים שונים, חנויות ורשתות בכל התחומים)
  • משרדי עו"ד
  • נדל"ן (ניהול כללי ושיווק נכסים ופרויקטים)
  • תעשייה מסורתית (נגריות ,מפעלים ויצרני מוצרי מזון)
  • יבוא וייצוא (יבואנים ויצואנים של מותגים בכל התחומים)

במסגרת הייעוץ העסקי מתבצע אבחון של ההתנהלות העסקית של העסק ושבעקבותיו מוכנת תוכנית פעולה שמטרתה לתת מענה לבעיות הבוערות ביותר של העסק והעלאתו על פסים רווחיים במהירות המרבית.

במסלול הפיתוח העסקי נבחנות החלופות השונות הקיימות לפיתוח העסק ולאחר שנבחרת החלופה הטובה ביותר עבורו מותוות תוכנית מתאימה שמלווה על ידי היועץ עד להשגת היעדים שנקבעו.

סדנת אומנות המכירה

רקע

בעולם עסקי ותחרותי נדרשים מנהלים ואנשי מכירות בתחומים שונים, הן בתחומי ההיי-טק והן בתחומי התעשייה, השירותים והמסחר, להפעיל מיומנויות מכירה שונות על מנת למכור ידע, שירות או מוצרים. הפעלת מיומנויות אלה בצורה אפקטיבית מאפשרת סגירת עסקאות רבות יותר ומהר יותר, יצירת קשרי לקוחות הדוקים לאורך זמן ואת הגדלת הרווחיות בפחות משאבים. רכישת המיומנויות מתבצעת הן תודות לניסיון מתמשך והן כתוצאה מהדרכה, סדנת מכירות אימון וחניכה אישית ממוקדת של אנשי המכירות.

מטרת סדנת המכירות

מטרת סדנת המכירות להקנות, לשפר ולפתח בכל משתתף יכולת מכירה גבוהה, להעלות את מספר העסקאות הנסגרות במכירה תוך ניהול משא ומתן אפקטיבי.

תועלות מסדנת המכירות

  • שיפור התוצאות העסקיות הארגוניות. הגדלת היקף המכירות של אנשי המכירות.
  • הגברת נאמנות הלקוחות.
  • צמצום היקף ועוצמת ההתנגדויות בתהליך המכירה.
  • חסכון בזמן ובאנרגיה ניהולית ואישית בתהליך המכירה.
  • הקטנת השחיקה והגברת המוטיבציה של אנשי המכירות.

קהל היעד לסדנת המכירות

סדנת המכירות מיועדת למנהלים ואנשי מכירות, לבעלי עסקים, לאנשי המנהלה הנמצאים בקשר פרונטאלי או טלפוני עם הלקוחות, עם לקוחות פוטנציאליים ועם הספקים של הארגון.

סדנת המכירות – תכנים עיקריים

• תפיסות עולם במכירות.
• שלבי המכירה האפקטיבית.
• תהליך המכירה – כניסה למכירה: השלב ה"מקרב" והשלב "המברר".
• תהליך המכירה: הצגת המוצר והתועלות ללקוח.
• שפת גוף אפקטיבית במכירות.
• תהליך המכירה – השלב הניהולי.
• ניהול משא ומתן.
• טיפול בהתנגדויות לקוחות.
• סגירת העסקה.
• המכירה הטלפונית.
• קבלת הפניות.

מסגרת זמן לסדנת המכירות הבסיסית

הרצאה ודיון שאורכם כ-2 שעות.