הטיפ השלישי בנושא שדרוג המיתוג של העסק וחשיבותו
בטיפ הראשון ששלחתי הסברתי את חשיבותו של המיתוג וכיצד ניתן לשדרג אותו וזאת באמצעות הגדרת ושיתוף הערכים של העסק שלכם. הטיפ השני היה בעניין שיתוף סיפור המותג שלכם. הטיפ השלישי, שלהלן, שיעזור לכם לשדרג את המיתוג שלכם, הוא יצירת קשר קבוע עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים.
הטיפ השלישי לשדרוג המיתוג שלכם
צרו קשר עם הלקוחות שלכם
דרך שלישית לשדרוג המיתוג שלכם היא ליצור קשר עם הלקוחות שלכם באופן קבוע וכנה.
אפשר להשתמש בערוצים שונים, כגון מדיות חברתיות, דוא"ל, בלוגים, פודקאסטים או סרטונים, כדי לקיים אינטראקציה עם הלקוחות שלכם, לענות על שאלותיהם, להתייחס למשוב שלהם ולבקש לקבל את חוות דעתם.
על ידי יצירת קשר עם הלקוחות שלכם, אתם יכולים להראות להם שאתם מעריכים את המשוב שלהם, מקשיבים לצרכים שלהם ומכבדים את דעותיהם.
הלקוחות שלכם אינם רק צרכנים שלכם, הם למעשה שותפים שלכם במובנים רבים ובהם תלויה מידת ההצלחה של המותג שלכם כך שחשוב מאוד שתקדישו להם מספיק זמן, תקשיבו להם, תתחשבו בדעותיהם ותבצעו ככל האפשר את השינויים שחשובים להם.
צרו דיאלוג דו-כיווני עם הלקוחות שלכם. צרו קשר פעיל עם משובים, הערות ופניות של לקוחות. הגיבו במהירות, התייחסו לחששות בשקיפות והראו הערכה לאינטראקציות חיוביות.
מעורבות פעילה של קהל לקוחותיכם בשיח אתכם מחזקת את השקיפות של המותג שלכם ובונה קהילה סביבו.
מתי דה-קסטרו- יועץ עסקי

