תהליך מיתוג הינו שלב מהותי והכרחי בהתפתחות של כל ארגון או מותג, מאחד את שדרת הניהול ועובדיו למטרה משותפת, מעצימה ומגבשת.
מותג חזק גורם ללקוחות להעריך, לחפש ולרכוש את המוצר והשירות באופן עקבי.
מיתוג נכון מפיק תוצאות של השפעה לטווח ארוך, להשגת יותר מכירות ורווחים!
ארגונים מתחרים על רגשותיהם של הצרכנים והלקוחות לא רק שמעדיפים מותגים, אלא הם אוהבים אותם.
מעטים יחלקו על האמירה שלמותגים ישנה השפעה משמעותית ולעיתים אף מכרעת על ההצלחה העסקית של פירמות וארגונים רבים ואולי אף על עצם קיומם. לא בכדי הנהלות ארגונים ופירמות מקדישות תשומת לב ומשאבים מרובים להעצמת המותג, במטרה לשפר את הרווחיות ולהבטיח צמיחה מתמשכת.
כיום מיתוג נכון הינו למעשה המפתח להצלחת ארגון, עצמאי או מותג בכל תחום וזאת בין אם הוא נמנה על נותני השירותים השונים, מייצר מוצרים או מייבא אותם.
תהליך המיתוג כולל מספר שלבים שכוללים בין השאר בניית חזון, מחקר שוק, ארכיטקטורת מותג, בניית אסטרטגיה שיווקית, פיתוח שפת המותג , בחירת לוגו וסלוגן ובניית תוכנית שיווקית והוצאתה לפועל.
די.סי.אם נותנת ללקוחותיה ייעוץ וליווי מקצועי בתהליך מורכב וחשוב זה שתורם לפיתוח והצלחת העסק או הארגון.
הרצאות מקצועיות לעורכי דין בנושאי ניהול, פיתוח עסקי, שיווק ואסטרטגיה
ארגון כנסים מקצועיים בינלאומיים
שת"פ עם ארגונים בינלאומיים
כניסה למדריכים ולדירוגים נחשבים
גלובס 100 DUN'S
"השתלבות בדירוג גלובס – דנס 100מעידה על השתייכות לקבוצת החברות המובילות והמצליחות במשק הישראלי, ומהווה חותם של איכות לחברה ולמנהליה. חותם זה הוא הוכחה לאיתנות, מובילות ומצוינות ומהווה כלי אסטרטגי המסייע לחשיפה ולהרחבת ההזדמנויות העסקיות של החברות המדורגות – מול לקוחות, ספקים ומשקיעים בארץ ובעולם".
BDI Code
דירוג הנישות של מדריך הדירוג BDI לשנת 2015. דירוג הכולל 25 תחומי עיסוק וסוקר משרדי עורכי דין ישראלים רבים.