חשיבות המיתוג וכיצד ניתן לשדרג אותו

תהליך מיתוג הינו שלב מהותי והכרחי בהתפתחות של כל ארגון או מותג, מאחד את שדרת הניהול ועובדיו למטרה משותפת, מעצימה ומגבשת.

מותג חזק גורם ללקוחות להעריך, לחפש ולרכוש את המוצר והשירות באופן עקבי.
מיתוג נכון מפיק תוצאות של השפעה לטווח ארוך, להשגת יותר מכירות ורווחים!
ארגונים מתחרים על רגשותיהם של הצרכנים והלקוחות לא רק שמעדיפים מותגים, אלא הם אוהבים אותם.
מעטים יחלקו על האמירה שלמותגים ישנה השפעה משמעותית ולעיתים אף מכרעת על ההצלחה העסקית של פירמות וארגונים רבים ואולי אף על עצם קיומם. לא בכדי הנהלות ארגונים ופירמות מקדישות תשומת לב ומשאבים מרובים להעצמת המותג, במטרה לשפר את הרווחיות ולהבטיח צמיחה מתמשכת.
כיום, מיתוג נכון הינו למעשה המפתח להצלחת ארגון, עצמאי או מותג בכל תחום וזאת בין אם הוא נמנה על נותני השירותים השונים, מייצר מוצרים או מייבא אותם.

6 טיפים חשובים שיעזרו לכם לשדרג את המיתוג של העסק שלכם

במהלך השבועות הקרובים אפרסם מדי פעם את אחד מהטיפים החשובים הללו

להלן הטיפ הראשון:
הגדר את הערכים שלך
הצעד הראשון לבניית המיתוג של העסק שלך הוא להגדיר את ערכי הליבה שלך ולשדר אותם בצורה ברורה לקהל לקוחותיך.
הערכים שלך צריכים לשקף את המטרה של המותג שלך, החזון שלך ואת הסטנדרטים האתיים והאחריות החברתית שלך.
ע"י זה שאתה חולק את הערכים שלך אתה יכול להבהיר ללקוחות מה הם העקרונות שלך, מה חשוב לך וכיצד אתה מקבל החלטות.
המיתוג של העסק הינו חוויה דינמית ואינטראקטיבית שאינה מתבטאת רק בכך שאתם מציינים את הערכים שלכם אלא מערבת את לקוחותיכם במסע המיתוג שלכם.

הדרך הטובה לעשות זאת היא לפתח דיאלוג עם הלקוחות ע"י הצבת שאלות ובקשה למשוב, הצצה מעבר לקלעים של העסק, שיתוף הלקוחות בפעולות יומיות שאתם עושים בעסק, עדכונים שוטפים בזמן אמת, שיתוף הלקוחות בסיפורים אמיתיים מהעסק שמתקשרים עם ערכי המותג שלכם ועדויות וביקורות של לקוחותיכם לגבי העסק שלכם –דבר שמוסיף לאמינות שלכם.
חשוב לזכור שהעברת מסרים ברורים הינה אבן יסוד בבניית מיתוג חזק וחיובי שמבדל אתכם מהמתחרים ומחבר את המותג שלכם לקהל לקוחותיכם.

מתי דה-קסטרו – יועץ עסקי