ייעוץ עסקי לעורכי דין
משרד של עורך דין צריך להתנהל כעסק לכל דבר. עורך דין שחושב שמספיק שהוא יהיה בעל מקצוע טוב כמשפטן על מנת שיגיעו אליו לקוחות שיניבו לו הכנסות ורווחים נאים טועה ובגדול. המשרדים הגדולים והמצליחים בישראל ובעולם מתנהלים כעסקים לכל
משרד של עורך דין צריך להתנהל כעסק לכל דבר. עורך דין שחושב שמספיק שהוא יהיה בעל מקצוע טוב כמשפטן על מנת שיגיעו אליו לקוחות שיניבו לו הכנסות ורווחים נאים טועה ובגדול. המשרדים הגדולים והמצליחים בישראל ובעולם מתנהלים כעסקים לכל
24/12/2020 עיתון "וול סטריט ג'ורנל" פירסם כמדי שנה את דרוג 250 החברות המצליחות והמנוהלות בצורה הטובה. החברות נבחנו בחמש קטגוריות: חוסן פיננסי, חדשנות, שביעות רצון הלקוחות, מעורבות עובדים והתפתחותם בחברה, ואחריות חברתית. המחקר שנעשה ע"י מכון דרוקר כלל בדיקתן של
08/12/2020 בשבוע שעבר נערך כנס וירטואלי מטעם מכון הורוביץ לניהול אסטרטגי באוניברסיטת תל-אביב. בכנס הרצו ראש המכון מר משה צבירן, מר יאיר סרוסי יו"ר מכון אלי הורוביץ, מר אודי אהרוני מנכ"ל להב מאוניברסיטת ת"א וכן מנכ"לים של חברות ידועות ובהם
14/7/2020 מגפת הקורונה פה ונראה כי היא תישאר עמנו עוד פרק זמן ניכר וזאת יחד עם השלכותיה על חיינו ועל סקינו. ההגבלות החברתיות שנכפות עלינו בשל הקורונה, לצד השפעתה השלילית על הכלכלה בכלל ועל מצב עסק שלנו בפרט, יוצרות מועקה
7/5/2020 אמש השתתפתי בכנס של מכון הורוביץ לניהול אסטרטגי באוניברסיטת תל-אביב בנושא אסטרטגיה לניהול משבר הקורונה. הכנס עסק בעיקר בכשלים הניהוליים הרבים של משבר הקורונה בישראל והשלכותיהם ונאמו בו אישים ידועים וביניהם פרופסור מנואל טרכטנברג, פרופסור רוני גמזו וגיורא איילנד
מגפת הקורונה כאן ונראה שהיא תישאר איתנו לפחות מספר חודשים דבר שדורש מחברות ועסקים להתארגן למציאות החדשה שלא הכרנו קודם ומתבטאת בין השאר בחשש של האנשים להידבק ועקב כך הם נמנעים ככל האפשר מפגישות פרונטליות. חברות גדולות נערכות למצב החדש
לבעל עסק או מנהל של חברה קל מאוד להישאב אל תוך העבודה ולא לדעת לשים גבולות לשעות העבודה הרבות ותוך כדי כך להזניח או לוותר על החיים הפרטיים כבעל משפחה , חיי החברה, חופשות, פעילות גופנית וכו'. אין ספק שמדובר
מי כמוכם יודע שלהקים עסק זה סיפור מאוד מסובך שלא לדבר על ניהולו היום יומי ושרידותו המוצלחת במשך שנים רבות. לפעמים מספיקה החלטה אחת לא נכונה בעסק שלכם שעלולה למוטט אותו או לפגוע בו קשות. מאידך קבלת החלטות ויישומן המוצלח
ינואר 2018 השיווק באמצעות הרשתות החברתיות הוא כיום צו האופנה. כולם מדברים על שיווק בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם וכדומה. כלים שיווקיים אלו הם אמצעים טובים ליצירת מודעות, טיפוח קשרי עבודה ואחרים אך הם לא מספיקים. כאשר מדובר בשיווק המדיה החברתית
נתונים סטטיסטיים מראים כי כל שנה נפתחים בישראל כ-50,000 עסקים חדשים ומספר דומה של עסקים נסגרים וכן כי כ- 70% מהעסקים נכשלים בתוך 10 שנים מיום הקמתם. מה צריך מנהיג של ארגון עסקי לעשות בכדי לא להיכלל בין העסקים שנכשלים