הטיפ השני בעניין מיתוג

 הטיפ השני בנושא שדרוג המיתוג של העסק וחשיבותו

בטיפ הראשון ששלחתי לפני כשבועיים הסברתי את חשיבותו של המיתוג וכיצד ניתן לשדרג אותו וזאת באמצעות הגדרת ושיתוף הערכים של העסק שלכם. הפעם הטיפ הוא איך משדרגים את המיתוג בעזרת שיתוף הסיפור של המותג שלכם.

שתפו את סיפור המותג שלכם

דרך נוספת לשיפור המיתוג היא ע"י שיתוף סיפור המותג שלכם עם לקוחותיכם.

סיפור המותג שלכם מסביר כיצד נוצר המותג שלכם, עם אילו אתגרים התמודדתם, אילו הישגים השגתם ומה האימפקט שאתם רוצה לייצר. ע"י שיתוף הסיפור של המותג שלכם אתם יכולים לגרום ללקוחות להזדהות עם המותג, אתם יכולים להתחבר עם הלקוחות על בסיס רגשי ולהפגין את האישיות והאותנטיות שלכם.

הסיפור שלכם הוא הבידול שלכם. הוא מסוגל לקשר, למכור, לשכנע ולהשפיע.

 חשוב לדעת כי מאחורי מותג מוכר ומצליח עומד סיפור טוב, מקורי וייחודי.